These Aww-dorable Couple Goals That Will Hit You Right In That “Single”


We come across all types of couples these days. The adorable one, the one which fights all the time, the PDA couple and many others. But there are some couples which actually give us couple goals. And, trust me, this will definitely hit you right in the single!

Here are 12 couple goals that’ll hit you right in the single!

1. Good morning texts? Nah, this is how you actually wake your girl up!

couple goals that'll hit you right in the single

via

2. IF this isn’t  couple GOALS. Then I’m not sure what is!

couple goals that'll hit you right in the singlevia

3. This can’t be real. If you don’t have somebody like this on your team, you should probably move on.

couple goals that'll hit you right in the singlevia

4. This is like the best text message I’ve ever seen. And trust me, this tells a lot about who is gonna stay by your side!

couple goals that'll hit you right in the singlevia

Read also: 23 Cute Reasons Why It’s Better To Stay With Your BAE

5. If someday my bae does this for me, I’m gonna be in a puddle of tears. :’)

couple goals that'll hit you right in the singlevia

6. Babe, we need to do this often tbh. But we’d probably still be fighting!

couple goals that'll hit you right in the singlevia

7. He is probably the best boyfriend in the world! Feeling something yet singles? Yeah, that!

couple goals that'll hit you right in the singlevia

7. Omg, this is somewhere between awww so cute and creepy. But this is really way too much one can ask for!

couple goals that'll hit you right in the singlevia

8. If you can get your girls a perfect Starbucks latte or whatever, and flowers. Trust me, you’re already giving goals for others!

couple goals that'll hit you right in the singlevia

9. Sometimes, he needs to be spoiled too. And trust me, for a guy, it’s just the little things too! “Boyfriend, surprise” goals on point.

couple goals that'll hit you right in the singlevia

10. Is there anything sweeter than this? A man who isn’t afraid to help his girl out even if it’s just groceries!

couple goals that'll hit you right in the singlevia

11. Even though I hate if anyone except my mom touches my hair. But I’d melt if he does this for me! <3

singlevia

12. I think this is what they mean when they say for better or for worse. Even when you haven’t taken a vow, but you know your priority.

couple goals that'll hit your right in the singlevia

12. Yep, you don’t really need much if she’s happy with the little things you have to offer! #couple goals!

couple goals that'll hit you right in the singlevia 

Comments 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *

These Aww-dorable Couple Goals That Will Hit You Right In That “Single”

log in

reset password

Back to
log in